Thursday, October 22, 2009

pelamin Ain Kampung Terbauk Terengganu

Inilah kaki lilin yang digunakan untuk majlis perkahwinan Ain (dari Kampung Terbauk Kuala Terengganu)... Bunga yang digunakan..kekwa , roses, orchid. sundal malam dan peacock.Pelamin dari ZOL MEMPELAI CREATIVE untuk majlis perkahwinan Ain ( dari Kampung Terbauk )... pelamin ni di ilhamkan dari majalah ratu edisi 6.... dlm majalah warna merah... pelamin NAS GREAT IDEA.
Tepi stage plak...bunga yg digunakan ...kekwa,roses,orchid,green button pom2,peacock dan daun fern...Jika bunga ditambah dengan warna merah.. mungkin ianya lebih menyerlah...Tapi cadangan Zol Mempelai untuk perkara itu tidak diterima oleh client....Zol Mempelai Creative hanya mampu buat yang terbaik untuk client...segala komen selepas majlis ... tidak dilayan...
http://zolmempelaicreative.blogspot.com/

5 comments:

Anonymous said...

salam.boleh bgtau ada brape pakej fotografi?
n harganya skali..

zol mempelai creative said...

salam anonymous....pakej RM2000(diva),RM3100(mega) semuanya termasuk cameraman... tapi kalu nak cameraman sahaja... RM 450 (80 kpg gambar sticky ) RM 1200 (40 ms custom/ photo book )

Anonymous said...

oh..kalau tak pakej..just nak bt wedding tepi pantai..just satu khememah dan beberapa buah meja.n hiasan semuanya macam mana..just simple wedding.boleh dirundingkan tak?

Anonymous said...

ok thank you..boleh tahu berape buject yang paling murah.hehhe.

zol mempelai creative said...

mmm macam ni lg snang kalu awk datang je kat kdzl.. kita bincang arge